Promocja! Już teraz kup nawilżacz Klarta Humea WiFi a otrzymasz filtr za 1zł! Zobacz promocję

Reklamacje

W ciągu 2 lat od daty zakupu można złożyć reklamację na wszystkie urządzenia Klarta.
Wyjątkiem są oczyszczacze powietrza Klarta Forste 3 i Forste 4, które można zareklamować do 3 lat od daty zakupu.

Zobacz krok po kroku jak dokonać reklamacji produktu:

1 Wypełnij formularz reklamacyjny

Przejdź do formularza

2Oczekuj na kontakt ze strony działu technicznego Klarta

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego zgłoszenie jest przetwarzane przez dział techniczny.
Otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia reklamacji na podany w formularzu adres e-mail.
Nasz dział techniczny skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to tylko możliwe.
Standardowy czas oczekiwania to 1-3 dni robocze.

UWAGA! Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego i nieodsyłanie urządzenia do serwisu we własnym zakresie.

Jeżeli masz dodatkowe pytania, z chęcią udzielimy pomocy

Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia zadzwoń do nas:
+48 22 125 51 71 lub napisz serwis@klarta.pl

godziny pracy: 8.30-17.00 (pn.-pt.)